PODOBNE DO PONI特ZEGO - has這 :(

Autor: oloix rewolucje <oloix-rewolucje_at_o2.pl>
Data: Thu 15 Jul 2004 - 09:25:58 MET DST

Witajcie grupowicze ;),

Zrobilem sobie problem. Zalozylem haslo na kompie (nie tylko na setupie ale
na caly system) w setupie. Zakladalem je w pospiechu poniewaz wlasnie
wyjezdzalem na wakacje. Teraz nie pamietam hasla (!!!) :(
Czy moze ktos z was powiedziec mi jak mam to haslo teraz zdjac?

Dodam jeszcze ze to stary komp z jakas dziwna plyta o nazwie Albatron i ma
gniazda pamieci 266. Ale i tak zalezy mi na tym zeby to haslo zdjac.

Dzieki za wszelkie rady.

Pozdrawiam

--
oloix rewolucje