Re: Obudowa do przenosnego HDD, a sprawa ciepla??

Autor: JackB <brychcyj_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 22:29:43 MET DST

w <news:1781.00000f03.40f52aa4@newsgate.onet.pl>
elyo napisał(a):

> Witam wszystkich,
>
> Kieruję się do Was z szybkim pytaniem (muszę bardzo szybko kupić) o obudowę
> do dysku HDD, która zrobiłaby m niego dysk przenośmy. Interesuje mnie obudowa
> na USB2.0. Tyle, że dysk jest 160GB ATA100 i po pierwsze nei wiem czy każda
> obudowa taki dysk obsłuży oraz co bardziej zagadkowe czy obudowa na dysk 3,5"
> aluminiowa bez wentylatorka poradzi sobie z odprowdzaniem ciepła przy bardzo
> wytężonej i ciągłej pracy dysku????
>
> Innymi słowy jaką obudowę mam kupić aby nie zarżnąć dysku?

mam dwie kieszenie: 200gb caviar (usb,firewire, plastikowa z zewnatrz) i 160gb caviar
(usb,firewire, aluminiowa z zewnatrz). pierwsza uzywam juz dobre pol roku, albo wiecej - bez
problemow. druga niedawno (moze miesiac)- mocno sie nagrzewa, ale to chyba
dobrze(aluminium odprowadza cieplo na zewnatrz).
polecam.

PS. problem to zasilacze. dodatkowe miejsce w torbie.

--
JAckB