Re: !!! Testy notebookow !!!

Autor: yarcioo <yarcioo_at_wp.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 23:56:13 MET DST

Użytkownik publist napisał:

> Nie znalazlem lepszej grupy na ten temacik. Moze znacie jakies dobre strony
> z testami notebookow. Albo moze macie jakies doswiadczenia w tej materii.
> Chce dokonac wyboru sposrod nastepujacych marek: Acer, Asus, Actina. Ktora
> marke polecacie, z tego co wiem, to Aktiny to raczej sprzet sredniej
> jakosci, nie mowiac, o tym, ze nie ma wersji z prockiem Centrino.

Asus nie ustępuje w niczym HP czy Toshibie poza ceną.
Są to przemyślane, solidne notebooki za rozsądne pieniądze.
Acer jest w cenie Asusa ale ustępuje mu jakością.
Actina najtańsza i najgorsza. W cenie Actiny kupisz lepszego Gericoma.

Pozdrawiam
Yarcioo

--
Darmo się pocę, Aby dotrzymać kroku epoce.
yarcioo@wp.pl