Drukowanie w XP

Autor: lampa <lampa_at_list.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 22:28:06 MET DST

Mam taki problem drukuje coś w XP wszystko jest ok. ale gdy zatrzymam
drukowanie i wezmę usuń zadanie drukowania wspaniały XP na siłę
próbuje wydrukować coś ponownie dodam że używam sterowników które są w
XP dzieje się do zarówno na drukarce Panasonic KX-P1150 i HP610C
wiecie jak zrobić aby było ok. czyli jak to było w 98/ME czyli jak
wcisnąłem anuluj drukowanie to anulowało a nie na chama próbowało
wydrukować to co przerwałem nawet po restarcie kompa.

pozdrawiam:
lampa@list.pl GG 44139
http://www.m3888.prv.pl
GSM PL-02 +48888010509