Re: chieftec 420 wat 2fan pytanie

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 22:09:23 MET DST

vissim napisał(a):

> no to moj 360*.* tez jest zatem lewy.
> Ja swojego niestety musialem wywalic z obudowy (midiATX), bo faktycznie
> przeszkadzal prockowi (p4 2,8 HT) co sie grzal do 50 celkow.

Kurcze.
Ciekawe teorie tu sie rysują.
Jeśli dwa wentyle wydmuchują powietrze z zasilacza, to skąd ono się tam
bierze? Przy tej wydajności wentyli to powinien być wyraźnie słyszalny
"świst" na jego otworach wentylacyjnych.
A tak na serio przecież zarówno w 420 DF i 360 DF dolny wentyl zaciąga
powietrze znad CPU, a ten z tyłu wydmuchuje je na zewnątrz.

--
I wszystko jasne :)
Pozdrawiam