hp5150_problem z instalacja

Autor: DD <d.k.m_at_aster.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 18:11:04 MET DST

Gdzies to pewnie juz bylo, ale nie moge znalezc na google wiec pytam.
w grudniu kupilam ta drukarke - zdazylam odzalowac wybor :( ale kazda
instalacja po formacie przyprawia mnie o ciarki. Juz myslalam ze wiem jak to
robic ale widac nie wiem. problem w kretynskiej procedurze instalacji - nie
podlaczac zanim nie zainstalujesz sterow - ja o tym wiem, ale monter, ktory
mi wymienial dysk powtykal wszelkie kabelki w miejsca przeznaczenia mimo
uprzedzen, by drukarke zostawil w spokoju. Cala instalacja WMe przebiegla z
wetknietym kabelkiem i nawet ja wykryl gdzies po drodze ale to, hm,
zignorowalam.
No i teraz nie wiem, czy problem w blednej procedurze instalacji czy w
sterowniku - nie wykrywa sprzetu podczas instalacji i cala instalacje cofa.
Stery to najnowsze (Ver=07/28/2003,9.4.2.0 ang) i wczesniej nie mialam z
nimi problemu.
Tak czy siak musze ja zainstalowac bez ponownej instalacji systemu.Wiem ze
jakos to mozna rozwiazac ale w danej chwili nie mam pomyslu.

brdzo prosze o _sensowna_ podpowiedz
Dd