Re: chcecking nvram a zawieszanie komputera po odlaczeniu zasilania

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 16:39:31 MET DST

Wed, 14 Jul 2004 16:15:23 +0200, na pl.comp.pecet, Robert Borkowski
napisał(a):

> Pare tyg temu wymienilem zasilacz na 350W (wczesniej byl 300W). kiedy
> podlaczylem zasilanie i wlaczylem sprzet, system zatrzymal sie na etapie
> Checking NVRAM.. a nastepnie automatycznie sie zrestartowal i tak w kolko,
> dopoki nie odlaczylem drukarki, podlaczonej do portu USB. po wlaczeniu
> systemu podlaczylem ja ponownie. Po powtornym uruchomieniu komputera
> wszystko wlaczalo sie juz normalnie.
> Dzisiaj przez kilka godzine nie bylo pradu. Po uruchomieniu sytuacja z
> zatrzymaniem powtorzyla sie. Nie wiem co moze byc jej przyczyna.
> [...]

PS. przypomnialem sobie wlasnie, ze przed ostatecznym zmontowaniem
komputera testowalem, czy dobrze dziala i dzialal. Tylko po tym testowaniu
zamienilem ze soba miejscami modem i karte sieciowa. po zmontowaniu w
takiej konfiguracji sie zawiesil.
Czy zamiana ze soba modemu i sieciowki (wszystko na PCI) moze powodowac
zatrzymywanie sie komputera? dlaczego pomaga odlaczenie drukarki na USB?

dzieki za pomoc.

--
Pozdrawiam, Robert Borkowski.