Re: Jaki GeForce 2 MX 400?

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 16:15:37 MET DST

"vic" <ivp@b2.cy> w news:12a1jpmg450b3$.1pdu2ee2a488s$.dlg@40tude.net
napisał(a):

> :O
> Człowieku nie wiesz co mówisz, oczywiście grać też zamierzam i wcale nie
> uważam żeby ta karta była niewystarczająca do gier

Chyba nie mówisz o obecnych grach, tylko o starych, a to co innego.
Obecne karty typu FX5200 i R9200 są za słabe do _obecnych_ gier,
a co dopiero kara 4 razy wolniejsza ...

> (a powiem Ci że do tej
> pory miałem i mam ATI Rage IIc + VooDoo 2 12 MB i wszystkie ulubione gierki
> /na czele z Quake 3, Half-Life, Unrealem i Shogo/ mi chodzą na maksymalnych
> detalach)

Czyli starocie.

> Ale się odpali na płycie, gdzie Radeon920 czy inny FX tylko pizdnie i
> zgaśnie

Zależy o jakiej płycie mówisz, bo te karty działają na płytach
z AGP x2, więc nie widzę problemu.

Jak już oszczędzasz na kasie, to proponuję kupić Riva TNT,
do tych starych gier wystarczy, a w nowe i tak nie pograsz,
tak samo jak z GFMX400.

--
[ SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200 ]
[ Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 520/1020 ]