Problem z DVD-ROM

Autor: Adam <Adam_at_komp.com.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 15:04:14 MET DST

Witam!

Mam napęd DVD-ROM TOSHIBA ODD-DVD SD-M1802.
Nie mam problemu z odczytywaniem wszystkich sesji
zapisanych na płytkach CD-R natomiast w przypadku
zapisu na płytkach DVD-R widzi tylko pierwszą sesję.
W obu przypadkach zapis odbywał się na nagrywarce
LiteON DVD+/-RW SOHW832S przy pomocy programu
Nero Express 6.

W pracy mam prawie o rok starszy analogiczny napęd
DVD-ROM TOSHIBA ODD-DVD SD-M1702 i na nim
wszystkie sesje zapisane na tej samej płytce DVD-R
są widoczne.

Co można zrobić? Nie chcę mojej nagrywarki używać
jako czytnika płytek.

Pozdrawiam
Adam