Re: czy zasilacz modecom pociagnie, czy lepiej zainwestowac w chieftec'a?

Autor: maciej \(m.\) <alt.pl.neo_at_usunto.poczta.neostrada.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 14:48:02 MET DST

Użytkownik <xob@blokersi.pl> napisał w wiadomości
news:cd35qm$kfe$1@atlantis.news.tpi.pl...

> pociesz się że 90% komputerów w polsce jest na zasilaczach klasy właśnie
> Codegen, Megabajt itp
> i mimo wszystko te komputery działają ! co ciekawe - czasami całkiem
znośnie
> wiec nie jest aż tak tragicznie

powiem wiecej !
ja ostatnio zmienilem "modecomowy" zasilacz FEEL 300W (rzekomo 300 :-)) )
na megabajta 300W i konczyly sie moje problemy !!!
uwierzycie ?
Na feel-u napiecia byly komiczne i grzal jak farelka.
megabajt trzyma napiecia doskonale i widac ze ma jeszcze luz w portkach
bo dmucha dosc chlodno.

koniec ze zwiechami przy dociazaniu kompa.

to tak na obrone tezy ze czasami zmiana czegos
teoretycznie lepszego na teoretycznie gorsze w raktyce
oznacza poprawe sytuacji !!!

pozdro,
m.