Re: Jaki GeForce 2 MX 400?

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 14:20:13 MET DST

> Jakiego polecacie GeForce 2 MX 400 z 64MB RAM'u?
Ja mam prolinka i jest ok. Ważniejsze od firmy jest to aby miał szynę
128BIT. Jeżeli chodzi ojakość obrazu, to najlepiej poszukać jakiejś
markowej karty na allegro. Cena markowych kart jest nieco wyższa.
Powinieneś się zainteresować takimi markami jak Asus, Elsa, Hercules.
Prolink też jest dobry.

> (Dlaczego pytam - słyszałem że są czasami spore różnice w
> wydajności/podkręcalności...)
Wydajność kart GF2 MX 400 128BIT różnych producentów będzie taka sama.
Różnice będą spore między kartami 128 i 64 BIT. Podkręcalność w
większości przypadków będzie prawie identyczna. Ze standardowych
166/200 MHz (mem/core) powinieneś uzyskać ok. 185/225. Były również
wersje standardowo chodzące na 183/200, ale trudno je dostać, a cena
jest raczej nieadekwatna do możliwości

> vic

Pozdr. Marcin