Re: Różnice w wersjach AGP

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 13:59:58 MET DST

> Mnożnik jest opisany tylko do 5,5 i szyna do 100 MHz (właśnie tak mam
> teraz, na 550 MHz). Czy ktoś mógłby podać jak wygląda ustawienie zworek do
> mnożnika 6x?
Dajesz mnożnik na x2 (razy dwa, dobrze przeczytałeś) i proc wstanie
(lub też nie) jako 600 MHz.

> To fajnie, mam najnowszy
A ja mam jakiś stary co dysków 40GB nie łyka, ale mój największy dysk
to 20GB więc problemów nie ma.

> ATI Rege IIC + VooDoo 2 (nawet nie pamiętam ile RAMu)
Vodoo2 ma 8 lub 12 MB RAM. Heh, kiedyś to była znakomita karta, istna
rakieta ...

> ALe nie sądzisz że jeżeli będę potrzebował shaderów to powinienem kupić
> kartę ze shaderami?
Do czego będziesz potrzebował szaderów? Do Doom3? Obawiam się że nie
ruszy :-)

> pozdrawiam.
>
> vic

Pozdr. Marcin