Re: Canon BJC-2000

Autor: Grzesiek S. <gstepien_at_tralalala.poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 12:42:59 MET DST

Użytkownik "goatguy" <deadgirls@dont.say.no> napisał w wiadomości
news:zqjijy7ywila$.1t47gqnrpbeqn.dlg@40tude.net...
> mea culpa
>
> postąpiłem zgodnie z Twoimi wskazówkami i jakość wydruku znacznie się
> poprawiła, ale do doskonałości jest jeszcze daleko :( czy można zrobić coś
> jeszcze? głowicy nowej nie kupie, bo to nie moja drukarka. szkoda jej
> troche, bo nie była praktycznie używana, a na 100% pójdzie do szafy jak
nie
> będzie poprawnie drukować....

Ja też mam taką drukarkę i też mam problem z zasychaniem tuszu w dyszach.
Jak nie pomaga sposób soft t trzeba hard. Skoro głowica ma nie drukować to
lepiej już żeby drukowała chociaż może troszkę gorzej. Ale do rzeczy.
Najlepiej w jakimś płaskim naczyniu np na patelni podgrzej wodę, prawie
zagotuj. Następnie uważając żeby się nie poparzyć zanurz głowicę w tej
wodzie na głębokość ok 0,5 cm. Czas ok 10 - 20 sekund. Jeszcze ciepłą załóż
do drukarki i przetestuj. Powinno pomóc za pierwszym razem.

--
Zanim zapytasz na grupie proponuję sprawdzić czy wcześniej ktoś tego już nie
zrobił - może nawet dostał odpowiedź.