POMOCY z PEN DRIVEm PROSZE ??!!??

Autor: MJ <marek_jusczyk_at_WYTNIJ_TOop.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 12:29:29 MET DST

Czesc !
Posiadam Prn Drive na USB2.0 256MB niestety jakis czas tem niespodziewanie
wlaczylo sie w nim programowe zabezpieczenie przed zapisem i zablokowal mi
sie dostep do zawartosci pamieci. Teraz nie moge nic na niego nagrac ani nic
skasowac. Dopiero po zajsciu zainstalowalem soft z dolaczonego CD.
Faktycznie jest wsrod programow program do blokowania dostepu ale wymaga
podania HASLA i UZYTKOWNIKA. Sprawdzilem nazwe mojego uzytkownika i moje
haslo, dane administratora i nic nie pomada. Blokuje mi dostep. Nie mam
pojecia skad on zaciagnal sobie to jakies haslo. Podpowiada ze jest to 6
znakow ale nie mam pojecia co to. Czy ktos z was mial moze podobny problem?
Moze da sie to jakos ominac zwierajac ktores styki interfejsu albo inaczej
nie wiem jak usunac to haslo. Moze sa jakies programy wyszukujace hasla na
takich urzadzeniach.
Nie zalezy mi na danych ktore zostaly w pamieci. Kupilem to na e-bayu w
niemczech tak ze nie bardzo mam jak egzekwowac gwarancje. Poczatkowo
dzialalo wszystko dobrze, az kolejnego pieknego dnia bylo zablokowane. :-(
Dziekuje za wszystkie pomocne odpowiedzi i pozdrawiam
Marek J.