CPUBurn - co panstwo o tym programie sadza

Autor: Rafalg <rafalgUSUNTO_at_303.krakow.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 10:13:53 MET DST

WItam. Czy ktos z panstwa mail moze okazje uzywac linuxowego programiku
CPUBurn ???
W "Anatomia PC" wyczytalem , ze "nie dziala zbyt dobrze z processorami
AMD" i nie wiem co mial auotor na mysli. Z tego co widze to burnK7 przy
athlonie 2600 generuje niemalze 100% obciazenie processora i po
zwiekoszonej ilosci wydzielanego z zasilcza ciepla mozna mniemac , ze
program rzeczywscie niezle rozgrzewa pceta. Mam teraz dylemat czy moge
po kilkugodzinnej pracy tak mocno obciazonego systemu uznac , ze jest on
sprawny bo program spelnia dobrze swoje zadanie??

Pozdrawiam