Monitor za 600zl

Autor: mareček <marecek_m_at_o2.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 10:06:45 MET DST

Witam

Chcialbym kupic nowy monitor 17" CRT, do dyspozycji 600pln (max 650).
Nastawilem sie na Miro P17F98i, ale niestety akurat tego modelu w okolicy
nie ma (dystrybutor nie przywozi). Teoretycznie jakkikolwiek kupie to
powinienem byc zadowolony (aktualnie od 7 lat mam 14" Hyunday'a -nie do
zajechania). Nie interesuja mnie jednak modele z 72Khz, a za te kase nie ma
co liczyc raczej na dobrego Samsunga czy Iyama'e (celowo nie wymieniam LG).
Tak wiec wybor ogranicza sie do AOC 7K+ i Belinea 103051. Czy ktos z was
mial do czynienia z ktoryms z tych monitorow?
Obydwa maja bardzo dobre parametry (pasmo 200Mhz, ponad 90Khz). Belinea nie
ma plaskiego ekranu, zamiast prowizorki w postaci nadlewanego kineskopu
postawiono podobno na jakosc obrazu. Na AOC podobno sa odbicia od szybki
przy wyswietlaniu obrazu na czarnym tle.
Opinie klientow na sklep.komputronik.pl to oczywiscie tak jak w przypadku
niemal wszystkich modeli same zachwalanie i oceny max ("super monitor",
"full wypas"(!), "za te cene lepszego nie znajdziesz" itd)
Prosze o rade, jutro kupic jade