Asus A7N8X-E nForce2-ST Deluxe i Radeon 9000

Autor: Archi <qwe323WYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 10:02:42 MET DST

Witam

Mam pytanko - czy ktos mial moze jakis problem ze swoim sprzetem w podobnej
konfiguracji:
MB: Asus A7N8X-E nForce2-ST Deluxe
Graf: Radeon 9000

(CPU: Athlon 1700, 512 Mb/333MHz DDR) ?

Znajoma wlasnie zmienila sobie plyte gl. na tego asusa no i karta graf. nie
wspoldziala z nia. Podobno b. grzeje sie mostek (chyba polnocny - to informacje
od czlowieka ktory sie wczesniej mial tym zajac) oraz system XP nie odpala sie.

Mial moze ktos jakies klopoty przy podobnej konfiguracji? Jak mozna by sobie z
tym poradzic? Da sie? a jesli sie nie da to jaka byscie polecali karte graf. do
powyzszej plyty glownej. (w cenie 300- 400zl, to nie mam byc do gier ale raczej
do obliczen cad'owskich (wiem, w tej cenie ciezko o dobra karte...))

Pozdrowienia
Archi