czy zasilacz modecom pociagnie, czy lepiej zainwestowac w chieftec'a?

Autor: .kowalski. <nie_at_nie.niespamerom>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 09:51:01 MET DST

Witam
Skladam taki mniej wiecej zestaw- Barton-m 2500+, 512Ramu, Abit NF7, radeon
9600 pro itd.... Na pewno zamierzam pobawic sie w podkrecanie mniej wiecej
do ok. 2500Mhz...
I teraz moje pytanie co do zasilacza: Juz bylem niemal pewny ze kupuje
Modecom IMPACT http://simmtech.pl/index.php?m=item&id=636 ale teraz to juz
sam nie wiem. Czy taki zasilacz tam sie znajdujący pociagnie ten cały
sprzet?
A moze zainwestowac i kupic np.:
CHIEFTEC ATX-1136H 360W za 170zł
http://allegro.pl/show_item.php?item=27647647 lub CHIEFTEC 360W
HPC-360-302-DF http://allegro.pl/show_item.php?item=28037249 ? Jaka jest
miedzy nimi roznica?
A jako obudowe kupic np cos takiego: Tracer DaVinci z wyświetlaczem LCD
http://allegro.pl/show_item.php?item=28010605

dzieki za podpowiedzi, pozdrawiam!