Re: ladownie systemu inaczej

Autor: Adrian S. <adriansocho_at_RTFM.tlen.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 09:01:46 MET DST

doktorek wrote:
> przeczytalem wlasnie art. o uruchamianiu terminali bezdyskowych pod
> linuxem. Czy da sie tak zrobic pod windowsem. tzn. mam jeden serwer
> koncowki bez dyskow i na tych koncowkach mam windowsa uruchamianego
> skads.

Podobno da się pod Windowsem2003, w każdym razie u mnie na uczelni
jest zrobione jeszcze zmyślniej : komputer bezdyskowy bootuje linuksa
z serwera i uruchamia klienta rdesktop, który to klient łączy się z
Windowsem NT Terminal Server.....
  Całość jest jeszcze bardziej skomplikowana....
   Windows też miał swojego klienta ale ponoć był on trochę ociężały w
stosunku do linuksa...

--
Adrian S.
Potworka :[ K7VZA | AMD A1200 | 384MB RAM | GeForce2 ] Win2k3