Czy to mozliwe ???

Autor: B4rt <wassupp_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 06:37:14 MET DST

Witam czy to mozliwe ze po zmianie procesora z Athlona 1600 XP na Athlona
2000 Thorton przy identycznej konfiguracji czyli Asrock K7VT4-4X 256 MB
RAM Gigabyte Radeon 9200 powstaje taki problem ze zawiesza sie caly
interface USB w kompie ?? wszystko co podpiete do USB wariuje myszka nie
dziala modem do netu tez nie a po restarcie oki i znow troche podziala i to
samo ?? Co myslicie o tym ?? bo ja mam wlasnie taki dziwny problemik
odinstalowywywalem sterowniki USB ,via 4 in 1 ,wszystko mam najnowsze
poinstalowane xpsp1 update z www i nadal ten sam problem :( dziwi mnei
wlasnie to ze na poprzednim procesorze tak sie nie dzialo...

Pozdro B4rt