Re: Jaka konfiguracja do programów DOS-owych?

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 03:17:51 MET DST

Osoba podpisana jako januszek
<januszek@ktory.nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl> w artykule
<news:slrncf7d1j.jfg.januszek@lexx.eu.org> pisze:

> Quick napisał(a):
>
> [...]
> Do konfiguracji, ktora opisalem wyzej polecam zakup OEM WIN XP Pro,
> ktorego licencja umozliwia downgrade do W98 i korzystanie z DOS-a,
> ktory tam jest. Niestety oprogramowanie clipperowe z jakis przyczyn
> krzaczylo sie pod freedosem.

Z wiadomych przyczyn - niekompatybilne zarządzanie pamięcią EMS/XMS we
Freedosie. Jeśli już musi być Dos, to polecam IBM PC-DOS 2000
http://www.pldos.pl
Żeby nie wiem jak się starać, żaden z Dosów nie obsługuje partycji
większej niż 8 GB, a pod Win9x programy w Clipperze chodzą bez problemów,
czego nie można powiedzieć o Windows XP.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)
Grand Inquisitor pl.comp.bazy-danych       No.1  http://www.dbf.pl/faq/