Re: wybor plyty ?

Autor: Brodi <madmax81_at_interia.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 02:23:45 MET DST

co ci da zmiana płyty ?
wóz albo przewóz , albo DDR + nowa płyta albo stara z SDR

> chipsety VIA (czytaj "wio" :P ) bo porzygac sie mozna... - smutna prawda
;( ).

tutaj nie masz racji
VIA
+ wsparcie dla prawie wszystkich systemów operacyjnych sprawdzałem na
windzie , linuxie , beos
+ u mnie bezproblemowe :-) , działa usb itp idt
- wolne ?

nforce
+ szybkie
+ asynchroniczne agp/pci/fsb
- wsparcia dla linuxa i innych systemów brak , i nikt mi nie wmówi że
obecnie da się to to uruchomić na 2.4.25 albo 2.6.7

sis , ali
SHIT

intel - brak chipsetów pod AMD :-)
u kumpla nie działa usb i COM1 a u mnie na via działa ten skaner i co ?

i to tyle na dzisiaj ide spać :-)