Re: Celeron 300 a XP? [OT]

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 01:11:39 MET DST

Niejaki skorpion twierdzi jakoby:

> Stary! Na 192 MB na XP to można normalnie w gry grać. No może te sprzed
> 1,5 roku ;)

Jest to w tej chwili komputer mojej 11-letniej siostry, więc głównie gra
się na nim w gry typu Harry Potter i podobne :)
Eksperymentalnie odpaliłem na tym GTA3 (przez sieć) - i było grywalnie
(5 - 10 FPS, ale grać się dało :P ).
Czy przesiadka na XP nie zmniejszy aby szybkości gier?

> Natomiast 400 to raczej mało IMHO chyba że @600 :D

No, tutaj nie widzę możliwości zmiany :)
A słyszałem na necie o kilku próbach puszczenia Celerona 400 na FSB 100
MHz, i wszystkie raczej powodzeniem się nie zakończyły :>

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//