Re: Celeron 300 a XP? [OT]

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 00:42:35 MET DST

Niejaki KC6 twierdzi jakoby:
> ja zainstalowalem na p200 xp 2,5 gb hdd, poradzilem sobie w ten sposob -
> zainstalowalem win95 na partycji d a potem wlaczylem pod widgroza 9x
> instalke xp, kiedy pytal na ktorym dysku zainstalowac wybralem c i
> zformatowalem na ntfs potem w windowsie xp odpalilem p magica i polaczylem
> dwie partycje, przy 160 mb ramu system dziala nienagannie, a komfort pracy
> jest wiecej niz zadowalajacy

Że tak zaofftopicuję bezczelnie...

Jak wygląda kwestia RAMu? Ile RAMu masz wolnego po uruchomieniu? Czy
dysk często mieli?
Jak wygląda kwestia zajętości dysku?

Przymierzam się do zainstalowanie XP na Celeronie 400 + 192 MB RAM i
zastanawiam się, czy to wszystko wystarczy do komfortowego używania.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//