Re: Różnice w wersjach AGP

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Tue 13 Jul 2004 - 22:58:50 MET DST

> ?? Ja mam w intrukcji obsługę maksymalnie K6-2 400 MHz (co nie zmienia
> faktu że swojego K6-2 puściłem na 550 MHz.
W instrukcji mam max. K62-450, co nie zmienia faktu, że można ustawić
zworkami mnożnik x6 i szynę max 100 MHz (czyli razem 600MHz).
Próbwałem mojego K6-2 odpalić na 600 MHz, ale się nie udało, nawet na
550 MHz nie było stabilnie :(

>Skąd ta obsługa K6-3+?
Żeby obsłużyć K6-3+ trzeba mieć jeden z najnowszych biosów i tego
procka (w Polsce raczej niemożliwe do dostania, ale daje niezłego kopa
w grach). W instrukcji do płyty nie ma napisane że ta płyta potrafi
obsłużyć k6-3+, bo w czasach kiedy ta płyta powstała takich procków
jeszcze nie było.

> [ciach]
> Hehehe, identyczny sprzęt jak mój, tylko karta jeszcze nie ta.
A jaką kartę masz?

> Ja wiem że nie ma sensu kupować czegoś lepszego, bo wąskie gardło itp. ale
> chodzi mi o pixel i vertex shadery i nowe silniki efektów, które
> prawdopodobnie mi się przydadzą.
Na komputerze z K6-2 nawet GF4 Ti 4600 (najlepsze karta jaka wejdzie
na tę płytę) nic nie poradzi. Nie ma co wydawać niepotrzebnie kasy.
GF2 MX 400 to najrozsądniejszy wybór, lepsze karty nie mają sensu.
Różnica między GF2 MX400 i GF3 Ti200 w Quake3 w 800x600x32 to niecałe
2FPS, więc różnica żadna.

> vic

Pozdr. Marcin