dobry zasilacz do ECS k7s5a

Autor: kamtzu <bender_at_USUN.irc.pl>
Data: Tue 13 Jul 2004 - 21:40:45 MET DST

Chcialem wymienic zasilacz na jakis lepszy ale ostatnio
wyczytalem na grupie ze moja plyta (ECS k7s5a) czesto
nie chce dzialac z lepszymi (!!) zasilaczami...Obecnie mam
zasilacz megabajta 350W i zyje w stresie, tymbardziej ze
wlasnie padl mi HDD i jutro kupuje nowy...

Napiecie +12V jest w granicach 12.6V a pod pelnym
obciazeniem procka (Athlon 1333@1400Mhz) dochodzi
do 13V...

Wlasciwie to musze kupic dwa zasilacze bo pare dni temu
przyszedl do mnie znajomy ktoremu padl Codegen (konfig
komputera prawie identyczny z moim)
Nie chcialbym utopic pieniedzy w bloto, a nie mam znajomych
ktorzy mieliby jakies lepsze zasilacze zeby pozyczyc i sprawdzic
:(

Doradzcie co robic (poza zmiana plyty :> ), szczegolnie zalezy mi
na opinii wlascicieli tego ECSa

finanse to max 130 zl, zasilacz MUSI byc cichy (noo potencjalnych
kandydatow juz mam, np HuntKey BS3000 ale czy bedzie dzialal?)