Re: HP 3820

Autor: handy <han12_at_onet.pl>
Data: Tue 13 Jul 2004 - 21:04:15 MET DST

Użytkownik "Karol" napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Mam drukarkę Hp 3820.
> Byłem bardzo zadowolony, do czasu gdy wyświetliła jakiś komunikat o
> błędzie. Od tego czasu dostała świra: wciąga papier do przodu, do tyłu,
> głowice latają bez sensu, wciąga po kolei kartki itp.
> Fizycznych uszkodzeń brak.
> Dałem ją do naprawy, efekt: wydrukowała cztery kartki i znowu to samo.
>
> Czyżby to już śmierć mojej drukarki?
> Może ktoś coś poradzi.
>
> Pozdrawiam Karol.

Witam.

Standard. Te modele tak mają. Jeśli po gwarancji, a najprawdopodobniej
tak, to rozejrzyj się najlepiej za nową drukarką, z tej już nic nie
będzie.
Częsty jest teeż efekt podobny do tego jak opisujesz, przerywanie
wydruku (np. po kilkunastu stronach). Przegrzewa się scalaczek.
HP wypuściło takiego bubla i nawet się nie chciali przyznać do tego.
Powinni je wszystkie wymieniać niezależnie od wieku.
W serwisie miałem już chyba wszystki egzemplarze jakie moja firma
sprzedała.
Na gwarancji były wymieniane przez HP, a po gwarancji stanowią tylko
kupę złomu. Tragedia !
A co najgorsze, to nowe produkty nie rokują lepiej, nawet laserówkach,
np. model LJ 1200 / 1300 i grzałka - bardzo nietrwała !
A w 1100, albo serii LJ 6 / 5 / 4 - są nie do zajeżdżenia.
Ale odbiegłem od tematu.
pozdr