Re: Canon BJC-2000

Autor: komp <przewoz_pw_at_gazeta.pl>
Data: Tue 13 Jul 2004 - 20:24:54 MET DST

> Czy to mogą być zatkane dysze głowicy
> drukującej? Próba software'owej konserwacji też nie przynosi rezultatu. Da
> się to domowym sposobem sprawdzić i doprowadzić drukarkę do stanu
> używalności?
Hmm. u mnie jak soft nie pomaga, to biorę i albo dmucham w tusz (ale tak się
da tylko z tuszem zespolonym w całość z głowicą) albo...ssę tusz...
Sprawdź test głowic drukujących (2x naciśnij przycisk na drukarce) jak nie
będzie prostokątów (różne w zal. od głowicy) to możesz spróbować mojego
sposobu, ale nie biorę za to żadnej odpowiedzialności (żeby nie było, że
języka domyć nie można etc... :-)