Wylaczanie sie myszki na USB 2.0 i innych urzadzen

Autor: B4rt <wassupp_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Jul 2004 - 19:41:33 MET DST

Witam posiadam plyte glowna Asrock K7VT4-4x myszke A4Tech WOP-35PU i
problem jest nastepujacy pojakims czasie dzialania komputera bez widocznej
przyczyny myszka staje kursor milczy nic stoi w miejscu zaraz po tym
wydarzeniu pada wszytsko co jest podlaczone do usb modem od netu za czym
idzie ze pada mi net.... dodam ze mam zainstalowane najnowsze sterowniki do
usb ,najnowsze steroniki do myszki moze ktos sie spotkal z takim fenomenem
????

Pozdro B4rt