Re: Grafika do + - 1100 zł

Autor: buziak <buziak_at_pro.onet.pl>
Data: Tue 13 Jul 2004 - 19:11:58 MET DST

Użytkownik beriam napisał:
> Bede wdzieczny za info...
>

> Pozdrawiam Serdecznie M.

Witaj
Ja zakupiłem za tą cenę Gainwarda Ultra/1100 XT na układzie FX5900XT
Nie będę ci opisywał specyfikacji tej karty bo jest tego pełno w necie.
Wiem też że można kupić Radka 6800 w tej kwocie.
Nie będę się wypowiadał który układ jest lepszy, jak wiesz wypowiedzi są
różne co do Radka i Nvidii.
Ja przy zakupie biorę pod uwagę nie tylko układ, ale producenta i
architekturą karty, chodzi tu o możliwości modingu.
Wiem na sto procent że takie możliwości dają karty markowych firm takich
jak Gainward, Laudatek itp. oczywiście że karty tych producentów będą
nawet o kilkaset zł droższe od innych miej znanych firm chociaż są na
tych samych układach.
Ale warto nawet trochę przepłacić dla dobrych wyników i świętego spokoju.
Pozdr. buziak