obudowa gpu nvidia

Autor: skorpion <skoorpioonbez2o_at_ajlowju.pl.invalid>
Data: Tue 13 Jul 2004 - 18:47:16 MET DST

czy procesor graficzny nvidia (gf 440 / nv17) to tylko to srebrne
okrągłe a ramka z czarnego tworzywa to tylko obudowa?

widziałem na zdjęciach jak goście to smarują pastą całe, czy to nie tak
jakby posmarować całe cpu łącznie z podstawką?!

pytam bo trochę mi się krzywo radiator przykleił i ~1 mm tego czarnego z
brzegu wystaje :-/

pastę dałem tylko na srebrne koło

radiator nie jest mały tylko ma wąską stopkę.

na razie nie ma artefaktów ale się tak zastanawiam