Re: rzeczywista wielkosc HDD i ilosc partycji ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 13 Jul 2004 - 18:40:26 MET DST

Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w
wiadomości news:2004071315543100@grush.one.pl

> Mozilla Thunderbird na serwerze MS Exchange. Spowolnienia są
> głównie przy dużych mailach z załącznikami inline, przy
> zwykłej poczcie jest całkiem akceptowalnie.

Nic nie mam do Mozilli ;-), ale zawsze kiedy przesiadam się do
linuksowego serwerka, gdzie pod KDE działa MozillaMail, wkurza mnie jej
powolność... co prawda jest to tylko PII/400, no ale serwer IMAP działa
na tym kompie lokalnie (Dovecot, teraz SurgeMail), więc sieć nie
spowalnia transmisji. Natomiast na mojej stacji, gdzie mam OE i ethernet
setkę do tego samego serwera poczty, wczytanie maila z 3 MB załącznikiem
nie trwa nawet jednej sekundy. Stąd było moje zdziwienie...

/odpowiadając zmień px na pl/