Re: Do znawcow WMP i Winampa.

Autor: Reznorek <reznor_at_JEBACSPAMyourwap.com>
Data: Tue 13 Jul 2004 - 17:25:37 MET DST

Adam Plastik napisał(a):
> Witam moze ktos z szanownycz uzytkownikow wie jak w winampie przy
> odtwarzaniu muzyki uzyskac dzwięk z przednich i tylnych glosnikow w zestawie
> Creativa 5.1.W w.m.playerze leci dzwięk z wszystkich glosnikowa winamp tylko
> przod,olałbym winampa ale znow wmp. nie odtwarza MPC a wszystkie pliki
> muzyczne mam w tym formacie i nie zamierzam go zmieniac na to mp3.
> Pozdrawiam
> Adam

WMP odtwarza pliki MPC! Jest coś takiego jak: RadLight MPC DirectShow
filter (do APE też, do innych także). Znajdź sobie to na google
(najprędzej o ile dobrze pamiętam www.rarewares.com) i zainstaluj.
  Przy okazji: MPC+WMP? A Foobar? Rozumiem, że jak MPC to chodzi Ci o
jakość dźwięku, odpowiednio skonfigurowany Foobar2000 jest w/g mnie nie
do pobicia.

--
       === Reznorek ===
=== "...i hate everyone" ===