Re: Jaka konfiguracja do programów DOS-owych?

Autor: januszek <januszek_at_ktory.nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>
Data: Tue 13 Jul 2004 - 11:53:17 MET DST

robert_p napisał(a):

> Potrzebuję pomocy w wyborze konfiguracji całego kompa do pracy z programami DOS-
> owymi.

Ja do sytemu Probit, praca z dbf-ami zlozylem takiego kompa:
Plyta intela z grafika i karta sieciowa na pokladzie, celeron 2GHz, 256 DDR ramu
40GB HDD Caviar JB i do tego WIN98. Nie instalowalem calego windowsa tylko
to co potrzebne do pracy w DOSIE i wszystko smiga. Dobierajac podzespoly w
zasadzie opieralem sie tylko na tym aby komponenty mialy 36 miesiecy gwarancji.

j.