Wiem, że to już było dopiero co, ale...

Autor: Wojtek <rafiki_yakoWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Jul 2004 - 11:35:56 MET DST

...nie mogę teraz odnaleźć tego wątku:

Piszę jednak tu, a nie na Niusy Internetowe, gdyż uważam, że problem dotyczy
kompa, a nie witryn czy przeglądarek internetowych.

Mam problem dotyczący zachowywania stron internetowych. Zazwyczaj są cztery
opcje:

Web Page, complete, (*.htm, *.html)
Web Archive, single file (*.mht)
Web Page, HTML only (*.htm, *.html)
Text File (*.txt)

U mnie w kompie uporczywie pojawiają się tylko te dwie ostatnie opcje i to bez
względu na to, czy mam zainstalowany IE5, czy IE6.

Od niejakiego "webmajsterka" otrzymałem odpowiedź, że muszę uruchomić
instalatora IE poprzez Start->Panel Sterowania->Dodaj/Usuń programy->Internet
Explorer->Usuń, a następnie wśród okienka z trzema opcjami (Usuń-Napraw-Dodaj
składniki) wybrać tę ostatnią. Otóż ta ostatnia wyświetla mi się na szaro,
czyli jako nieaktywna! Nie pomogło nawet ponowne przeinstalowanie systemu
(Windows 2000).

Inny znowu kolega poradził mi, by z poziomu Administratora wejść na Start-
>Uruchom, tam wpisać gpedit.msc, a potem pójść do User configuration-
>Administration templates->Windows components->Internet Explorer->Browser menus
i zrobić opcję "Wyłączona" przy zasadzie "nie zachowuj jako kompletne strony".
Niestety - to też nie pomogło. Co jest u diabła z moim kompem? Czy ktoś zna
na to lekarstwo?

Pozdrawiam wszystkich z dużymi i małymi problemami komputerowymi. Wojtek