Re: Czarny ekran.

Autor: MAK <matovy_at_op.pl>
Data: Tue 13 Jul 2004 - 07:37:17 MET DST

> Ten sledz z diodami profesjonalnie nazywa sie 'D-Bracket', wszytskie
> kombinacje sa opisane w instrukcji...
U mnie to się nazywa chyba "D - LED". No i tak: po uruchomieniu palą się
cztery diody w sekwencji:
zielona/czerwona/czerwona/zielona, co oznacza:
- w rubryce "description": Processor initialilization. Thi
will show information regarding the processor e.g. brand name, system bus,
etc.
- w rubryce "possible problem": Please check your lokal vendor
No nie wiem, ale te informacje za wiele mi nie mówią. A może coś Tobie
mówią?