Re: pomozcie lamatorowi w sprawie ustawienia sieci

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 22:41:01 MET DST

Użytkownik "daniel" <daniellllo@tenbit.pl> napisał w wiadomości
news:ccri06$t63$1@sunflower.man.poznan.pl...
> czesc
> mam pytanko:
> połączyłem 2 komputery Crossem (2 karty sieciowe, kabel krosowany). I
teraz
> chce skonfigurowac sprzet zeby komputery sie widzialy. wiem ze musze na
> pewno wpisac w kazdym z komputerow

Na prawidłowo skonfigurowanych kompach nie trzeba nic wpisywać (na każdym
poziomie powinna zadziałać autodetekcja/autonegocjacja). Podobnie
udostępnianie internetu - pry umiejętnym użyciu "Internet Sharing
Connection" nie trzeba już nic wpisywać. A jeśli 2 kompy po złączeniu
skrosowanym kablem się nie widzą to coś z nimi nie tak. Skoro "wykładają"
się na tak prozaicznym zadaniu jak niemożność dogadania się zamontowanych w
nich sieciówek to jakżesz można im zaufać i powierzyć bardziej
odpowiedzialne zadania ? Ja ileś razy składałem takie pary (ze
wspóldzieleniem internetu) i jeszcze nigdy nie musiałem nic wpisywać.