Re: rzeczywista wielkosc HDD i ilosc partycji ?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 22:24:46 MET DST

Proces Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> zwrócił błąd:
> Nawet zakładając skrzynki IMAP i po 100 MiB na użytkownika,
> 160 MiB wystarczy gdzieś na 1500 userów ;) Mały osiedlowy
> LAN zazwyczaj zaś nie ma więcej niż 15 ;)

W moim LANie jest grubo ponad dwustu użytkowników. Jeśli weźmiemy po 250
MiB (jak w o2) to będzie ponad 50 GiB na samą pocztę. Poza tym nie tylko
pocztą LANy żyją ;)

> Poza tym mowa tu raczej o dysku do domowych zastosowań.

No ale ja odpisywałem na Twoje zdanie "Nie rozumiem po co ludziom takie
duże dyski". W wypadku poczty i innych usług co prawda dyski są potrzebne
nie ludziom ale adminom lecz niektórzy twierdzą że da się zauważyć pewne
podobieństwo.

Ja robię backupy partycji systemowych itp. na dysku, bo częściej się zdarza
awaria jednej partycji niż całego dysku. Przywrócenie jest wtedy dużo
szybsze niż z CD, i lepiej mieć duży dysk. Poza tym lubię mieć kilka
systemów - i wtedy dysk się dramatycznie kurczy.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze