Re: DDR 400 - 512 MB HYNIX warto?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 21:58:17 MET DST

Użytkownik ".kowalski." <nie@nie.niespamerom> napisał w wiadomości
news:ccubhj$4hf$1@inews.gazeta.pl...
> Witam ludziska!!!
> Jeszcze wczoraj chcialem kupić TwinMOSY, ale dzieki Waszym radom dalem
sobie
> spokoj

Większość ludzi używa NoName'ów i rzadko kto narzeka. Twinmos cokolwiek by
nie mówić o jakości jego aktualnych wyrobów to jednak plasuje się znacznie
wyżej od NN.

> Znalazlem teraz inne ciekawe pamiątki: DDR 400 - 512 MB HYNIX (
> HY5DU56822BT-D43 ) http://www.arest.com.pl/showtowar.php?ID=667
> Co o nich myslicie??? Bede pracowaly w zestawie: 2500+ MOBILE, Abit NF7
> SL...
> Tylko martwi mnie jedna rzecz- te Hynixy mają opóźnienie - cycle latency
3.

No właśnie. A te Twinmosy mają CL2.5, są tańsze, a mają taką samą gwarancję.

> Slyszalem ze niektore plyty nforce2 moga sie gryzc z tymi pamieciami...

"Gryzienie" się pamięci z płytą rzedko spowodowane jest rzeczywistą
niekompatybilnością, a najczęsciej błędną konfiguracją. Jak ktoś ma w sobie
to "coś" (nie mówię o sobie ale znam takich ludzi) to najbardziej kichowate
NoName'y ustawi tak że będą działać w pełni stabilnie na nF2 w dualu. A jak
ktoś "nie ma" to choćby miał najlepsze kingstony będzie mu komputer
bsod-ował.

> aha. i jak myslicie, moze odrazu warto zainwestowac w 2x512 mimo ze dual
pod
> AMD jest malo efektywny..?

No tak nie da się ukryć że Single CL2 jest szybsze od Duala CL3.