Re: notebook - maxdata / acer / asus

Autor: Jacek <student250_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 21:48:30 MET DST

Użytkownik "Rafał Brzoskwinia" napisał:

> Jesli masz mozliwosc sprzedazy to powinienes wiedziec ze Acery maja od
> momentu wejscia do unii rok gwarancji
> Do tej pory mialy dwa lata ale dwa w kraju i rok miedzynarodowej Proponuje
> nie wprowadzac w blad ludzi

Kupowałem dla siebie w maju i dostałem dwa lata gwarancji. Patrz punkt 4
karty gwarancyjnej. Niektóre modele miały nawet 36 miesięcy.
Widocznie załapałem się na starych zasadach.
Według informacji na stronie:
http://www.acer.pl/acereuro/page6.do?dau11.oid=390&inu19.current=390&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=13&ctx1=PL&crc=4282718024
faktycznie obowiązuje rok gwarancji.
Jednak takie serwisy jak:
również podają 24 miesiące.
Skontaktuję się Acer Polska i wyjaśnię sprawę.

Pozdrawiam

Jacek