Re: obudowa...

Autor: buziak <buziak_at_pro.onet.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 19:57:57 MET DST

mk napisał(a):

> Witam,
>
> Przymierzam sie do zakupu nowej obudowy, poczatkowo myslalem o
> Chieftecu medium tower matrix/dragon, ale ze wzgledu na finanse bede
> raczej musial wybrac cos tanszego. (PS czy na WGK sa jakies stoiska z
> budami Chiefa?)
>
> Zalezy mi na:
> -4 miejscach (albo wiecej) na napedy 3,5 wew.
> -mozliwosci zamontowania min. 2 wentyli
> -skromny wyglad bez zadnych zbednych swiatelek itp :)
> -brak buczenia podczas pracy cdromu
> -cena do 200 (bez zasilacza)
> -brak problemow przy montowaniu kart rozszezen i hdd
> [...]
Witam
Jeżeli chcesz zakupić markową za tą kasę, to zapomnij ja się bujałem
kilka dni po necie i nic z tego.
Za 200 zł nie znalazłem nic konkretnego.
Też zależało mi na dobrym chłodzeniu i wygodnym montażu.
Kupiłem za to Chiefteca BX medium za 300 zł bez zasilacza i wież mi że
warta jest tej ceny.
Obudowa jest przestronna, wiatraków możesz zamontować chyba 6 szt.
Wygodny montaż dysków i kart bez żadnych śrubek. Tylko CD-ROM i tp.
przykręca się śrubki, które służą jako sanki do wsuwania.
Jedyny mankament w tej obudowie jaki znalazłem to mały problem z dyskami
s-ata a mianowicie kabelek od kontrolera jest lekko dociskany przez
boczną ściankę.
Obudowa wygląda skromnie są tylko dwa światełka jedno niebieskie dość
intensywne, ale to szczegół miejsca na dyski to 6 lub 8
USB audio i Fire z przodu.

Tu możesz zobaczyć lub na stronce ANGELA
http://angela.pl/
kupiłem od tego gości.
Z pozdr. buziak