Re: FlyVideo'98 i windows2000

Autor: Selat <selat_at_gazeta.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 19:49:43 MET DST

Witam
Użytkownik "Przem" <pkrol@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ccu0oj$gbe$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Witam
> Kumpel ma taka karte.
> Jak uzywal win98 to wszystko bylo ok.
> Problem sie pojawil, poniewaz przeszedl na win2000.
> Karty najczesciej uzywa jako wejscia video (np z odtwarzacza DVD, PSX).
> I tu jest problem, poniewaz pod win2000 obraz jest czarno-bialy.
> Karta napewno obsluguje zarowno NTSC jak i PAL, poniewaz pod win98 byly
> odpowiednie konfiguracyjne opcje w FlyTV.
> Ale pod win2000 nie wiem jak to zmienic.
>
> Moze ktos sie juz borykal z tym problemem?
> Stery ma najnowsze - WDM

Problem jest bynajmniej na XP rozwiazywalny(przypuszcam ze na W2K tez)

Polecam sciagnac alternetywne sterowniki do kart opartych na BT848 i BT878
ze stronki www.iulabs.com i poprobowac pare modeli kart dostepnych w tych
kartach - wazne zeby sie nie ograniczyc do tego co Windows sam za proponuje.
Podalbym dokladnie co trzeba zainstalowac, ale neistety od 3 miechow nei
widzialem sie juz z moim kompem i niestety nie pamietam.

Pozdrawiam
Selat