Re: Obudowa desktop

Autor: oizo <oizo[aa>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 19:34:21 MET DST

Użytkownik "Michał S." napisał w wiadomości ...

> No właśnie ta obudowa mnie wpadła w oko... Powiedz mi tylko, jak wygląda
> sprawa z zasilaczem?
> Czy nie będzie przeszkadzał zasilacz zwykłemu wentylatorowi? Przymierzałem
> "na oko" i według mnie zasilacz leży centralnie nad procesorem (a to chyba
> jest problem).

ja ja zakupiłem bez zasilacza bo wczesniej była taka aukcja.
a co do umiejscowienia zasilacza to jest on koło płyty - nad płyte i
procesor nie zachodzi.
Ty masz foto kompa mojego brata - ma taka sama obudowe
www.oizo.neostrada.pl/pierdoly/a.jpg

P.S. nie nazekac na zasilacz bo to tylko taka obudowa :D:D:D