Re: IrDA + BIOS

Autor: bLaDe <blademan_at_tlen.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 17:10:21 MET DST

Użytkownik "Quick" <jaceksta@polbox.com> napisał w wiadomości
news:BnxIc.53556$Q74.25317@news.chello.at...
> Po podłączeniu interfejsu do płyty musisz tylko w systemie zadeklarować
> IrDA.
> Pozdrawiam Q.

Wiesz teraz jest taki motyw, że znalazłem w BIOS'e i ustawiłem IrDA. teraz
pod Windowsem(XP) moge tylko wysyłać z telefonu pliki(foty,dzwonki) do kompa
a w drugą nie da rady wyskakuje taki komunikat
"Nie można transferować. Wystąpił błąd podczas Łącze bezprzewodowe było
podłączone do innego urządzenia. Próba połączenia nie powiodła się, ponieważ
strona nie odpowiedziała poprawnie po ustalonym okresie czasu lub utworzone
połączenie nie powiodło się, ponieważ połączony host nie odpowiedział"
Chyba, że to wina komórki(SE T630)....ale ponoć w niej wszystko jest ok.nic
się nie ustawia tam.
Prosze o wszelką pomoc
Z góry dzięki
bLaDe

A programy do telefona nie działają wogóle- nie wykrywają go:(