Epson Stylus Color 640

Autor: Slaine <notsend_at_ipx.hostnet.chud.us>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 15:16:28 MET DST

Witam.

Stala nieuzywana przez ok roku noi teraz nie drukuje wogle.
Czarny tusz sie maze tylko na papierze, kolorowe pozasychaly.
Przy czyszczeniu glowic i ich sprawdzaniu nic sie nie dzieje.
Kiedy probuje drukowac to wciaga papier isie zatrzymuje, po jakims czasie
wywala komunikat ze nie ma papieru.
Poza tym opcja ustawienia koszykow zeby wyciagnac tusze jakos dziwnie dziala
tzn. po jej uaktywnieniu cos zamieli, przeleci z prawej do lewej i sie
schowa tak ze nie moge nawet zajzec i wyjac pojemnikow.

Moje pytanie to czy juz mam ja wywalic czy moze da sie cos jeszcze zrobic
zeby dzialala bo widze ze czarny tusz jest niezaschnity skoro rozmazuje sie
na papierze po przejechaniu glowic.

Pozdrawiam.