Re: Czytniki pamieci FLASH

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 16:47:13 MET DST

Proces SIVY <sivy@fatcat.ftj.agh.edu.pl> zwrócił błąd:
> Czy ktos zna moze program ktory umozliwial by zapis kart w takich
> czytnikach (karty MMC, CF,MS ...) ? Przy czym nie chodzi mi tutaj o FAT
> 12/16/32. Potrzebuje narzedzia zblizonego do liuxowego dd,
> umozliwiajacego zapis sektor po sektorze poczawszy od zadanego
> offsetu(ewentualnie od poczatku).

Czy dd czegoś brakuje? Jest jego port na duże windowsy, jeśli preferujesz
te systemy. Umożliwia zapis w czytnikach. Ma seeka i możesz ustawić
wielkość bloku nawet na jeden bajt.

Pzdr,

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze