Re: jak nagrywac na CD

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 14:00:39 MET DST

Dnia Mon, 12 Jul 2004 13:26:48 +0200, antonina wierząc w jedynie słuszne
swe słowa napisał(a):

> Mam nowy komputer z nagrywarka CD. Jeszcze nigdy nie nagrywałam CD stad moje
> pytanie.
> Czy nagrywanie na CD to operacja analogiczna jak nagrywanie na dyskietkę;
> włożyć nowy krążek i postępowac zgodnie z poleceniami programu NERO?
> Interesuje mnie pojęcie "wypalanie płyt CD" - jak sie to ma do mojego
> pytania?

UWAGA do wszystkich - Pani Antonina to zwykły troll!
Już nie raz zadawał(a) tu strasznie głupie pytania i chyba każde kolejne
jest coraz głupsze. Nawet jeśli się mylę, że robi to celowo to i tak
pozostanie ignorantką jakich mało, bo za każdym razem była informowana że
to jest nie ta grupa i miała podane na jaką grupę się zgłosić.

--
 AthloN 2400+, Gigabyte GA-7dxe, 256 MB RAM,