Re: Chlodzenie dysku - mozna?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 13:43:24 MET DST

> zawsze mozesz wydmuchiwac powietrze cieple do cieplego w obudowie :)
> Potestuj i zobacz ktore bardziej wydajne.

No dobra, dobra, a moge na nim po prostu polozyc niemaly radiator z
wentykiem (od tego Celka na Slot1 tak jak mowilem)?
Czy mi sie dysk pokrzywi, wypaczy i powigina, a talerze stana sie
elipsoidalne? ;-)

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055