Re: Usypianie laptoka (?) Usluga ACPI. Win98

Autor: Green <aquarius_at_aqua.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 12:09:32 MET DST

W artykule <1eq4lx2ev1zto.dlg@saiko.pl> Saiko Kila napisal(a):

> Pytałeś może na grupie poświęconej windowsom z rodziny 9x?
Nie. Jeszcze nie.

>Myślę że tam szybciej znajdziesz odpowiedź.

Zapytałem tu, bo jest to też problem i płyt głównych, i BIOSU.
Prawda- i systemu. :)

>Ja pamiętam, że win98 miał spore problemy z
> hibernacją.
Mój system działał (raczej sprawnie) od kilku lat.

Jeśli masz jakąś wczesną wersję to pewnie wymaga ona łatania.
Chyba nie- bo jak pisałem, to działało.

> Wątpię czy to pomoże w Twoim przypadku, ale spróbuj też zaktualizować BIOS
> w komputerze, czasami rozwiązuje to problemy z trybami oszczędzania
> energii.
To sie nie da. I nie ma potrzeby.
A nie da sie bo to jest laptop UMAX, a BIOS to jakiś nietypowy.
I dla laptopóww raczej BIOS-ów nie aktualizują?

> PS. I sprawdź wartość klucza w rejestrze:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Current Version\Detect\
> ACPIOption

> Powinno być "1".

Tak. Widziałem tą stronę.
http://www.computerbits.com/archive/2000/0200/acpi.html
I nawet w polskiej wersji jezykowej- chyba też. :)

Ale dzięki- za zainteresowanie i info.

:)

--
Pozdr. Zbig.Drwięga