Re: awaria - po biosie stop

Autor: Charles Kinbote <profesor_kinbote_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 11:25:02 MET DST

> sprobuj powyciagac wszystkie niepotrzebne urzadzenia na plycie, a w biosie
> powylaczaj wszystko zintegrowane.

Przyszedł facet ten co trzyma płytę win98 w domu i wyjął dysk.
Bez dysku rusza nieco dalej po tej stronie biosu wyświetlają się
jakieś komunikaty. Facet mówi (do szefowej kawiarenki), że to wirus
i że zniszczył _fizycznie_ dysk twardy. Nie zgadza się ze mną gdy
mówię, że nie słyszałem aby wirus mógł tak zniszczyć dysk, mówi
coś o źle zapisanych pierwszych sektorach, nie słucha mnie gdy
mówię, że można to naprawić softem. Podejrzewam, że po prostu
chce sobie ten dysk przywłaszczyć ;-) (A ten facet jest fatalny,
nie lubię go ;-) taki typ 40-letniego dziecka.) CZY JEST MOŻLIWE,
ŻEBY WIRUS ZNISZCZYŁ DYSK TWARDY??

Charles